Tukholman ostokset videona!

Hellurei ja päiviä!

Palasin tänään tukholman reissusta ja olin niin innoissani mun ostoksista, että paloin halusta esitellä niitä teille. Huolimatta siitä, että kosmetiikan saralla about kaikki on jo vanhaa tuttua, mutta itse tulen hieman jälkijunassa perässä.

Tämä on mun eka "naamavideo" joten varovaista krtiikkä saa laittaa ja huomasimpa jo yhden virheen. Toivottavasti se ei nyt hirveästi haittaa. Seuraavalla kerralla olla skarpimpi.


Kamera olisi voinut olla hieman kauempana niin että koko pää näkyisi, olettaisin.

Kirjotusvirhettä tuli sana Make Up, ei Maxe Up.  Ei pitäisi tehdä näitä niin hätäisesti, sillä tänään mun kirjotus ei ilmeisesti luonnistu pienessä reissuväsymyksessä. Olin vaan niin täpinöissäni ja blogissakin ollut vähän hiljasempaa viikon/kaks, joten halusin jo päästä blogin kimppuun.

Mutta toivottavasti video on edes OK, eikä mielestä puheeni ollut niin kamalaa kuin oletin, vaikkakin satunnaisesti puhevian huomaakin.

Videossa mainitsemani blogit olivat siis Ostolakossa ja Miikkulaisen!

Onko muitakin Matti Myöhäisiä kosmetiikan suhteen?

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.