6 viikkoa!

6 viikkoa siihen että hyppään lentokoneeseen ja lennän Singaporen, Australian ja Uuden-seelanin kautta Malesiaan isälleni. En voi edelleenkään uskoa että reissaamme ihan kaksistaan, ja ekaa kertaa pitkään aikaan minun ei tarviste joustaa omista toiveista siksi että joku minua vanhempi sisko, siskopuoli tai äitipuoli niin haluaa, Vaan voidaan tehdä pitkälti sitä mitä minä haluan nähdä, tosi nsen puitteissa mitä kerkiää. Paljon helpompi sopia isän kanssa kaksistaan suunnitelmista. Kerrankin omianikin toiveita kuunneellaan. Ja itse myös asennoidun eri tavoin. Thaimaahan matkustaessa minulle sanottiin että älä osta suomesta vaatteita, osta vasta paikanpäältä. Lopputulos oli se, että viimeisenä päivänä 2 viikon reissulla käytiin sitten shoppailemassa. Vaatteista sitten enään mitään iloa sillä reissulla ollut. Omasta mielestä jos on tarkoitus ostaa vaatteita reissusta, tarkoittaa se myös sitä että siellä käytettäviä vaatteita. Eli ostamista ennen loman loppua. Oon saanut lomilla useinkin tapella siskopuolten, äitipuolten ja isäni kanssa. Minä nyt olen aina antanut periksi ja joustanut ja sitten kun itse sanon mielipiteen että tätä minä haluan, niin heti minä olen se huonompi osapuoli. Erittäin rasittavaa olla se joustava osapuoli. Esimerkkejä olisi vaikka millä mitalla.
Odotan hirveesti reissulta lähinnä australian ja uuden-seelannin luontoa.
Tällä hetkellä haluan myös  ottaa etäisyyttä tiettyihin ihmisiin ja olla rauhassa ja nauttia maisemista ja blogata. Olen kyllä malesiassa 2 viikkoa päivät yksin kun isä on töissä. Mitenköhän pärjään. Ehkäpä ihan hyvin. Edellisenä kertana jäi hieman ikävä illallisia kun lasten piti mennä nukkumaan niin illallinen sitten usein jäi, tai tuli aika aikainen illallinen. Kuka nyt ei pitäisi lomalla pimeistä illallisista? Oon odottanu tätä ku kuuta nousevaa, ja olenkin iha niloinen siitä että siskoni ei tälläkertaa pääse mukaan. Sisko käy sitten vuoden päästä. Katotaan lähdenkö mukaan vai keksinkö taas jonkun muun oman reissun. Kiina kenties?

Mihin te matkustaisitte jos voittaisitte lotossa?







Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.