Ristiäiset!

Heipsan! Sunnuntaina oli siskonpojan ristiäiset.  Sai nimekseen Jimi ja toiseksi nimekseen minun vaarini nimen.

Ostamani kortti

Tuunasin vähän. lahjanarulla kehykset ja allekirjoitus omalla vaaleansinisellä geelarilla

Mun lahja paketoitu. Vaihdoin sen kyllä sitten lahjakassiin. Oli niin ruma.

Kannelmäen Kirkko. Valitettavasti ulkona satoi joten en saanut ulkopuolelta otettuu kuvaa.

Prismasta kuulemma sisko ostanut.

Sisko itse tehnyt hedelmäsalaatin. Lastenrattaat :)

Pikkuisen lahja/kortti rivi :)

Minun antama muoviastiat, äitini ostamat kumpparit, isäni ostama herra hakkarainen ja pikku pojun isän puolelta oleva joku ihme posliini mikälienee seinälautanen.



Viimeviikolla alkoi siis koulu. Hyvillä fiiliksillä mennään ja pidän koulustani ja luokastani entistä enemmän. Ensinmäisenä päivänä istuimme Heidin kanssa tupakalla (minä en siis polta mutta istun aika usein muiden kanssa) Ja meillä oli kyllä hauskaa. Ensinmäiset päivät oli tylsiä koska kävimme läpi mitä jakso tuo tullessaan ja myös vähän seuraavia jaksoja. Työharjoittelu paikka pitäisi tämän jakson aikana löytää. Lisäksi meille läiskätttiin ainakin 2 vähän isompaa omatoimi tehtävää täksi jaksoksi. Ja minulla ei ole tekstinkäsittelyohjelmaa jolla voisin muokata koulussa tallennettui tekstejä. Joten pieni ongelma.

Lisäksi 14 syyskuuta meille tulee italialaisia ja slovenialaisia viikon vaihtoon meille. Tai tutustumaan miten nyt ottaa. Kävimme sitä viikkoa läpi ja on paljon kivaa tekemistä. Suunnistusta, Fazeria, Helsinki kierros, Käydään Hämeenlinnas, käydään koulun vuokraamalla mökillä missä tehään sitten kaikkea kivaa... Hämeenlinnassa on sitten jotkin yhteis bileet :D Odotan innolla. Meinasin eka että ottaisin meille isälleni yöksi 2 puolalaista mutta en sitten otakkaan kun pitää olla koiran hoidossa kun äiti lähtee Unkariin ratsastamaan. Olin innoissani mimmoista se olisi ollut. Mutta sitten alko ahdistamaan toinen puoli. Ehkä ne eivät olekkaan sitten sellaisia mitä kuvittelen. Ehkä ne ovat samanlaisia kuin muutkin tytöt joihin olen törmännyt ja yrittänyt ystävystyä. Ja lisäksi yhten aamuna minun pitäisi viedä ne klo 8 koululle ja itselläni alkaa koulu vasta klo 10. Ja heidän hotelliltaan menee 5min koululle. Jouluna olisi mahdollisuus lähtee vaihtoon Italiaan. Ja olisin siitä todella innoissani. Toivon silloin pääseväni hotelliin. En usko oikein pärjääväni perheessä.

Olen myös entistä enemmän rakastunut Samsungin Galaxy S3:een ja nyt sain varmistuksen että sen minä haluan. Kiitos ala-asteelaisen tekniikka neron :)

JA VIELÄ EN OLE EHTINYT HAKEA NÄLKÄPELIÄ!! Valitettavasti. Mutta sensijaan tilasin kengät Spirits SToresta. kengät 30e ja lisämaksujen kanssa 40e

Nyt sitten täyttä höyryä lukuvuotta eteenpäin.

1 kommentti

  1. Anonyymi12.34

    aivan mahtava tuo hedelmäsalaatti ! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.