Blogin uudistus!

Minulla on menossa tällähetkellä blogin uudistus. Ulkoasu on vähän vaiheessa enkä osaa oikeen käyttää kuvanmuokkauksia eikä minulla ole ohjelmaa ladattu. Jos joku tietää suomenkielisen ja/tai helppokäyttöisen kuvanmuokkaus ohjelman olisi kiva jos vinkkaisit siitä minulle. Tein myös blogilleni FB-sivun. Tämä postaus on samalla testi tuohon FB-sivustolle. Maanantaina minusta tuli siis täti. Vähänaikaa mietin pistänkö kuvan minusta ja pikku pojasta ja päätin että laitan. Tässä myös mustikkapiirakka jonka tein. Ohjeet löysin täältä!


Siskon koira oli hoidossa sen aikaa kun sisko oli sairaalassa. Sain sitte henkiläkohtasen puutarha-avustajan.

Pahoittelut kuva väärinpäin. Isäni osti poitsulle tuliaiseksi Singaporesta "merimies" asun. Minusta tuo näyttää enemmänkin joko juhla.-asulta rusetteineen. Tai jenkki pesis puvuksi raitoineen. Mutta mitäpä väliä tuolla on. Ensi vikkolla menen ostoksille ja ostan itsekkin poitsulle jotain kivaa. Varmaan Myyräkirjan koska rakastin pienenä Myyrää :))

Ja sitten minä ja pieni rakas tädin kulta<3 Olenkin sitten hänen ainoa tätinsä. No hänellä on sitten 3 setää ja aivan mahtava kummitäti :) Joka ei tosin ole minä.

Blogin ulkoasu muuttuu vielä moneen kertaan. Tämän kuun lopulla lähden taas veneilemään joten sieltä tule sitten postausta :) Mutta tulen varmasti vielä sitä ennen tekemään postauksia. Olisi myös tarkoitus kavereiden kanssa lähteä nuuksioon telttailemaan.

Ei kommentteja

Kiitos kommentista :) Julkaistaan hyväksymisen jälkeen.